Torsdag

Jobbade på dagis igår, idag och ska även göra det i morgon. Jag trivs verkligen där och det är ju positivt. Utöver det så har det inte hänt så mycket, jag joinade systrarna Forsberg igår och kollade på TVD och åt popcorn, en bättre kväll helt enkelt. Somnade dock sent eftersom Malin var pratglad, ville bli kliad osv men eftersom hon inte skulle upp tidigt och det skulle jag så hämnades jag genom att börja snooza redan klockan 5 i morse, haha. Haft en bra dag, varit lite trött men det kan jag ta. Nu ska jag snart kliva ut genom dörren igen och åka hem till Ida. Någonsin sagt att jag älskar mina vänner? Haha. Puss och sånt.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Har någon sagt att du är lik My i ensam mamma söker? Sjukt lika!

2011-11-03 @ 22:58:42
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0