Weekend

Fredagen innehöll många skratt och resulterade i oklara minnen. Jag och Mickis förade på Woken och efter ett tag så kom Annelie dit och höll oss sällskap och tillslut droppade även Ida, Tintin, Malin och Imad in också. Efter några öl så gick vi till Nype och fortsatte kvällen där. Träffade massa personer som jag inte sett på länge och sånt är alltid kul! Mot stängning så blev det massa bråk så vi drog oss därifrån och skulle dra ett nattmål på donken, men vi hann inte så långt innan jag stöter på en tjej som hade ett rejält handikapp i hjärnan. Haha, jag hade läget under kontroll och pratade mig igenom det så allt var frid och fröjd tills Mickis (helt out of nowhere) flyger på tjejen i fråga. Kvällens utan tvekan roligaste syn, men vi gick ganska fort där ifrån haha.

Lördagen bjöd inte på så mycket mer än säng-häng tills Mickis tjatade till sig sällskap och ville ut igen så jag ställde upp. Hann duscha och göra mig i ordning snabbt som inåt H och sen tog vi bilen till brommaplan och sedan taxi till Karlaplan där vi mötte upp Mickis familj vid Maximteatern där vi kollade på "Riktiga män" med bla Johan Rehborg, Tommy Körberg och Johan Ulveson. Riktigt, riktigt rolig teater med många skratt. Vid 22 tiden så åkte vi till Woken och förade och sen gav med oss och följde med Emelie till Harry B eftersom hon ville dit. Där åt vi tacos och då tog ALL min energi slut så vi drog oss hem runt kl 3. Jag och Mickis somnade fint bredvid varandra kl 4 och sov till halv två idag. Det behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0