Weekend

Fredagen bjöd på en riktigt stökig utgång på Cafét. Jag, Mickis och Linda mötte upp Kane och hans kompis runt tolvslaget. Vi hade det riktigt roligt i tre timmar tills Mickis försvann spårlöst, Linda åkte hem utan att säga något och jag vart ensam kvar, mer förvirrad än någonsin. Haha, om jag ändå kunde komma ihåg vad för tankar som pågick, det måste ha varit kaos i mitt huvud. Nån drog dock till med en riktigt snygg räddning, annars vet jag inte hur kvällen hade slutat, och vill nog inte veta heller med tanke på vilket tillstånd jag befann mig i haha. Lördagen blev lugn och likaså blev söndagen som jag spenderade en stund med Mickis och Emy i vällingby och sen fick jag sällskap av Ida hela vägen hem. Dagen avslutades tillsist i jacuzzin med twitter i högsta hugg. Helgen får med andra ord godkänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0