Crash course in polite conversation

   
Jag åkte hem till Idisen igår, hon behövde lätta på hjärtat lite. Vi låg vakna till sent och kollade på bb live och aw:ade över Annica och Marcelos förlovning. Kan det bli mer o-aw:igt? Tror inte det. I morse blev jag väckt halv 9, följde med Ida till bussen och åkte sen hem. Väl hemma så kröp jag ner i sängen och somnade om på två röda - med rullgardinen uppe. Då är man trött.

Det är riktigt fint väder idag så frågan är vad man ska hitta på. Det ryktas om fika/glass i stan, men frågan är om orken finns där. Detta är första gången jag är hemma ordentligt på bra många dagar, kanske ska ta vara på det. Veckan bjuder på jobb, jobb och jobb från och med onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0