Fredagsmys på en lördag känns som en söndag

Hinner inte riktigt med att uppdatera whatsoever på denna lilla bloggis. Har bara varit hemma och vänt dom senaste dagarna, inte sovit i min egna säng på 4 dagar. Jobbat och haft mig osv. Det var skönt att återkomma till jobbet, även fast det inte var på min orginala arbetsplats, men det var så skönt att få lite rutin igen om så bara för några dagar. Nästa vecka är jag tillbaka igen.

Jag sitter just i detta nu hemma hos systrarna Forsberg med Malin. Dom bjussade över mig på tacomiddag och film. Klart jag inte säger nej åt ett sådant erbjudande! Det fick lov att bli en lugn helg, för första gången på typ.... en evighet? Folk verkar inte tro sina öron. När jag sagt att jag ej ska med dit förslagen berättar att jag ska så får jag bara frågetecken efter frågetecken tillbaka, haha.

Nej, nu drar Malin med mig till sängs, så jag ska stänga av mobilen för att slippa vakna av fyllesms/samtal under nattens gång och joina henne. Sov gott till er som går i mina fotspår ikväll och till er andra - ta vara på natten, have a nice one så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0