Att från samma säng lyssna till samma regn


  
Jobbet hörde av sig i morse och sa att dom hade dubbelbokat och att jag egetligen inte behövdes men att jag fick välja själv om jag ville bege mig dit eller ej. Det krävdes inte mer än en snabb titt mot fönstret för att tacka nej. Under ett varmt duntäcke och med regnet mot rutan så somnade jag om på bara nån sekund.
 
Jag har spenderat hela dagen inomhus, i min säng, framför tv:n och serier på datan, lyssnat på musik och bara stormyst. Nu ska jag strax ta mig i kragen och hoppa in i duschen. Kvällens planer stavas till min stora glädje: Middag och bio. Med bra sällskap. Känner mig lite mer som mig själv idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0