But I'm here, and here is good

 
Lördagen bjöd på kräftskiva. Min fina Jossan, Elin, familj, vänner och riktigt, riktigt god mat förgyllde min kväll. Kan inte bli annat än toppen.
 
Jag som skulle upp tidigt dagen efter gick hem strax innan två men somnade betydligt mycket senare än så. Söndagens planer ändrades och jag fick sovmorgon, men låg ändå vaken från kl sju. Snälla berätta logiken i det? Någon? Gick upp med Jossan vid elva nångång skulle jag gissa, tog en dusch, åt frulle och fick under eftermiddagen skjuts in till brommaplan. En söndags-bio var inplanerad men blev istället mys hela kvällen lång. En söndag när den är som bäst, så att säga.
 
Lite av helgen i korta drag. All for now, pok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0