How the story goes

   
Kvällen bjussade på en två timmars lång pw med Ida. Vi gick och gick, ventilerade diverse tankar och vände och vred på saker och ting. Så skönt. Så fin vän. Tänk att om cirkus en vecka så lämnar hon mig i en hel månad. Tomheten kommer vara ett faktum.
 
När vi kom hem igen efter våran prommis så hade Amanda lagat Amerikanska pannkakor med allt tillbehör som går att tänka sig. Sen invigde vi våran höst-tradition och kollade på Ensam mamma söker tillsammans. Back to normal så att säga.
 
Nu är jag nyss hemkommen och tänkte bädda ner mig i sängen framför några avsnitt av Hart Of Dixie (värt att se för er som ej gett det en chans) och sen försöka charma till mig en tidig dejt med John Blund ikväll. I morgon väntar en arbetsintervju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0