I'd pull a sunshine story in the pouring rain

 
Bodycombat-en var till och med roligare än jag mindes det. Kanske för att jag var mer taggad den här gången eller kanske för att Emy var med. Att se Emy står där och slå ut i tomma intet var ren och skär humor. Jag skrattade mig gråtfärdig.
 
När vi var klara så skjutsade Emy mig till Ekerö och kvällen fortsatte sedan i goda vänners sällskap. Precis sådant sällskap som jag behövde.
Nu ligger jag nyduschad i min renbäddade säng och njuter. Jag är helt slut både psykiskt och fysiskt och har riktigt längtat efter att få somna inatt. Känns skönt att kunna känna så.
 
Morgondagen kommer bjussa på en lång dag på jobbet och sedan en tur in till staden för att fixa både det ena och det andra. Kanske drar till med en fika när jag väl är igång. Återstår att se.
 
Allt för idag, pok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0