The hearts all over the world tonight

Long time no seen, så att säga. Vad har hänt sen sist? Jag har tagit vara på livet och umgåtts med personer som får mig att le och även hunnit med några utgångar och jobbat. Jag jobbar en hel del på SATS nu i Augusti vilket endast känns roligt, jag trivs som fisken i vattnet. Tidiga mornar må tära på psyket, men i slutändan when it all comes back around så gör det mig ingenting.
 
Nu ligger jag nerbäddad i min stora säng, ensamheten är ett faktum, men nästan ett skönt sådant just ikväll. Är nyss hemkommen från Rebecka där nästan hela barndomsgänget har spenderat kvällen. Som alltid så bjöds det på oändligt med skratt, antagligen den huvudsakliga anledningen till varför jag bokstavligen älskar att vara i dessa människors närhet. Mina skatter.
 
Dags att ta tag i det här med sömn strax. Bara hoppas på att sömntåget äntrar min perrong punktligt inatt. Allt för nu, pok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0