Tuesday

John Blund's sömntåg ville ej äntra min perrong förns tidigt i morse. Det var lite olyckligt med tanke på att klockan ringde halv 6. Inte nog med det så fick jag cykla till bussen i regnet, och väl på jobbet så gick tiden otroligt sakta. Utan överdrift - Slowmotion. Riktigt händelselös dag tyvärr. När jag slutade så sprang jag in på h&m och köpte frans/bryn färg och kilade sen vidare upp till Mickis och extraknäckte som skönhetssalong i nån timme innan jag åkte hemåt.
 
Med tre timmars sömn i bagaget och dessutom ingen mat i magen så låg energin på noll. Jag tog en lång dusch och åt sen mat. Ida hörde av sig och ville ta en pw men vi insåg tíllslut att det inte skulle gå ikväll då det krockade lite. Synd tycker jag som saknar min pärla sådär lite extra just nu med vetskapen om att hon snart lämnar mig i en hel månad.
 
Nu sitter jag och väntar på att Svenska Hollywoodfruar ska börja. Där har vi en positiv sak med hösten: Alla serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0