Winning

Kom hem från jobbet för inte allt så länge sen. Slutade vid 13.00 men drog ihop en liten get-together på Emy's jobb med henne och Mickis innan jag hoppade på 176:an hem. Satt så fint att träffa mina pärlor igen, prata av sig och bara va, även om det inte alls är så länge sen vi sågs.
 
Nu sitter jag nermyst i sängen, känner mig krasslig men ändå inte sjuk, nått menigslöst mellanting dvs. Målade nyss naglarna och känner mig snäppet fräschare, en dusch på detta så är den här tjejen på topp, eller i alla fall nästan. Ska ta det lugnt och sansa ner lite innan jag får se vad kvällen har att erbjuda.
 
Känner mig stark och nästan obrydd på ett sånt där skönt och härligt sätt idag. Ett sånt där sätt då man inser att det är andras förlust och inte ens egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0