Here you come again, and here I go

Trots att jag har haft motgångar idag så har humöret hållt sig uppe och den känslan gillar jag. Barnen på jobbet var dödligt krävande, allihoppa var missnöjda med minst en sak. Men dom har även sina guldstunder som lätt kan få mig att le för resten av dagen.

Kvällen har hur som helst bestått av tacos, cupcakes, härliga sms, one tree hill och musik. Som ni förstår så har jag inte så mycket att klaga på. I morgon ska jag jobba igen och jag ser fram emot det, trots att jag jobbade över idag och sa ja till att börja två timmar tidigare i morgon. Men jag slutar redan vid ett så det är inget mördar pass direkt. 

Funderar faktiskt på att börja tänka på refrängen redan nu. Har inget bättre för mig och det kommer väl ändå ta två timmar innan jag somnar, minst. Att krypa ner under täcket och slösurfa lite på mobilen låter inte helt fel faktiskt. Godnatt, PoK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0