Lördag

    
Ida ville promt ut igår men eftersom jag satt här hemma med feber så var jag lite osäker, trots det så satt jag plötsligt med ett glas vin i handen hemma hos familjen Bimer och åt en god trerätters middag. Runt halv nio så rörde vi oss i snöstormen in mot stan och hann ta ett glas på woken innan vi sen gick till Magenta och mötte upp annat härligt folk. Vad som hände sen finns dokumenterat på min mobil i både bilder och även en del oklara filmer. Jag hade jävligt kul i alla fall och fick även träffa lilltjejen på bilden ovan. Min fina lilla Jossan som jag inte träffat på en evighet. Det gjorde mig glad. Vid stängning så gick jag och Ida och mötte upp några vänner till henne och fortsatte sedan till lägenheten där vi inte stängde ögonen förns kl åtta i morse. Idag är jag bakis och trött men också helt feberfri. Kvällen får 5 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0