Sweeter

   
Upplevde den bästa kvällen på riktigt, riktigt länge igår. Efter att ha spenderat tjugo minuter i samma rum som Gavin så kan jag säga att han utan tvekan är en av dom mest genuina och trevliga människorna som jag har mött. Det var tjugo speciella minuter.

Efter m&g:et så kom det fram en Amerikansk man till mig och Emilia och började prata med oss. Det visade sig att han är låtskrivare samt Gavin's barndomskompis och när jag sedan nämnde One Tree Hill (någon gång under konversationen) så visade det sig att han är programets egna låtskrivare och att han även är bästa kompis med Bethany Joy (spelar Hayley). För mig som avgudar den serien så var det ren musik i mina öron. Det slutade med att vi bytte mail och att han skulle maila över massa osläppta oth-låtar inom kort. Riktigt trevlig människa.

Halv nio stod Gavin på scenen och klev inte av förns strax efter tio skulle jag tippa på. Jag kan inte säga så mycket mer än att jag aldrig hört så bra vocals live förut, han äger en av få röster som kan få hela min kropp att förvandlas till en enda rysning. När man inte hör skillnad på studio och verklighet så vet man att det är äkta vara.

Kvällen får 10/10 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0