22.01.12

 
Igår firade vi Rasmus som fyller 22 år på måndag. Mickis och Emy hämtade upp mig strax efter åtta och sen åkte vi hem till Jimmie där resten befann sig. Vi spelade "med andra ord" som på riktigt måste vara världens roligaste spel, speciellt efter några glas. Jag hade en trevlig kväll som framförallt bjöd på många skratt.

Somnade halv sex i morse i en mini soffa som jag inte fick helt för mig själv heller, så dagens mående har varit förtjänat antar jag. Ont i kroppen, huvudvärk och ett illamående som hållt i sig sen i morse då jag blev kittlad utan stopp i ett par minuter. Jag grät nog en tår av lycka när jag kröp ner i min egna säng så fort jag kom hem idag, och dagen har spenderats just där också, i min säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0