4-01-12

   
Det blev ingen tacos igår pgr. av missförstånd om vem som skulle handla, haha. Vi må inte ha alla hästar hemma men vi hade trevligt ändå. Jag skrattade tills jag inte kunde andas och det förklarar kvällen bra.

I morse så låg jag kvar och sov medans min partner in crime gick upp vid 7 för att bege sig mot jobbet. Åkte sen in och mötte henne när hon slutat, så då tog vi en snabb visit till solarieöarna och sen lite shopping. Dessvärre så var jag helt energilös, Mickis med, så vi blev klara hyffsat fort.

Nu är jag hemma, ska ta en lång dusch och sen äta nån typ av middag. Jag köpte för övrigt frukt för över hundralappen idag, till bara mig själv. Sick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0