We had a great time

Jag hittade garderobslappen till magenta i bakfickan på mina jeans ikväll, så frågan är verkligen hur fasiken jag fick ut min väska från garderoben i lördags? En fråga som antagligen förblir obesvarad.
Det hela påminner mig om en en riktigt, och då menar jag riktigt stökig natt på cafét i november nån gång då samma sak hände. Fast då hade jag tappat bort alla mina vänner och stod ensam i en timme och fick tjata ut min väska från garderoben, för att jag trodde att jag hade tappat garderobslappen, men som jag självklart hittade i min bakficka dagen efter nån gång. Summan av kardemumman är väl kanske att jag inte är världsmästare på att hålla koll på saker, eller att ha nån koll alls överhuvudtaget.

Lördagens utgång vart i alla fall lyckad, trots att jag nog vart för full redan under förköret. Kvällen började med shots som Mickis promt skulle bjussa på och redan där ringer varningsklockorna eftersom jag nästan aldrig shottar. Sen slutar kvällen också med att jag står själv inne på magenta (och återigen shottar) med en kille vi träffade på rhodos i somras samt en del andra oklara människor, varav en risig fd deltagare av paradise hotel. Tror hur som helst att det är dessa återkommande shots under kvällen som resulterade i lite för runda fötter för min del. Vi var i alla fall ett gäng som tog ut Chelsea och hennes kompis som båda kommer från england, och dom var super nöjda över kvällen också, så mission accomplished med andra ord. 


Skulle kunna lägga in en bild från början av kvällen då jag fortfarande såg städad ut men vad vore poängen med det, bjussar istället på en bild som talar för sig själv - ställ ifrån dig ölen och gå hem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0