240112

Jag är sjuk och spenderar mest tid i sängen och tycker synd om mig själv. Febern kommer och går och utöver det så har jag även konstant sällskap av ett riktigt vidrigt halsont. Läget kunde med andra ord ha varit aningen bättre.

Till helgen så hoppas jag på att få slippa den här skit förkylningen i alla fall eftersom att jag får finbesök från England då. Chelsea kommer hit med en kompis och ska fira sin födelsedag på svensk mark. Vi blir nog ett helt gäng som ska fira den kvällen med henne och det kan inte bli annat än bra. Det var ett tag sen jag var ute, två veckor sen när jag tänker efter... skrattretande att jag kallar det för "ett tag sen". Men det är however lätt att det blir lite uttjatat när det blir samma skit helg efter helg, fast den här gången ser jag verkligen fram emot det. Dansa, skratta, flirta utan mening och sen ta den sista drinken som alltid slår till lite väl hårt.

I morgon är det löning och då ska jag in och sola bort min blekhets-ångest, köpa ett par nya jeans och sen kanske dra till med en fika innan jag åker hem igen. Alla är värda en chans, sägs det. Det är i alla fall planen för morgondagen, sen får vi se hur det blir. PoK

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0