'Cause tomorrow when we wake up, you won't be there

   
Den här kvällen var vi alla samlade. Vi var glada och vi skrattade. Allt var precis som det skulle vara. Du var där med ditt glada humör, drog dina skämt och la till "that's what she said" så fort du fick chansen. Din närvaro fyllde hela rummet. Jag minns dig så starkt från den här kvällen, du var på topp. Allt vart så lyckat. Vi var först på stället och sist ut, och jag minns att jag skrattade mig igenom varje timme som gick. Guldvärt.
 
Jag lovar att försöka lära mig av denna läxa, att aldrig mer slösa med det under, som livet är. Orättvist nog fick du lära mig den läxan. Livet är så läskigt skört. Jag saknar dig, så fruktansvärt mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0