Summer, oh summer

Fullt upp senaste tiden. Jobbat non-stop och drog till med en tvådagars utgång i helgen. I Fredags så hade SATS hyrt Café Opera för all personal under matchen mot England. Sucky match men sjukt trevlig kväll. I Lördags lämnade jag en varm famn tidigt på morgonen för att åka hem och fixa inför Summerburst. På en skala från 1 till 10 så var jag taggad minus 10 pgr av bakfull och regn, men väl vid Stadion så slutade det regna. Himlen sprack upp och vi drog en återställare. Hade världens bästa jävla kväll och ångrar inte för en sekund att jag befann mig där just då. Söndagen bjöd på jobb och Måndagen likaså. Är "ledig" idag och det behövs då resten av veckan bjussar på mera jobb.

Utöver det så är den enda frågan som slår mig: NÄR fan tänkte sommaren komma hit för att stanna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0