And build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

 
Kvällen igår var en klass för sig, men det är en annan story. Jag och min baksmälla klev upp klockan tio idag för att ta vara på solen innan jag åkte hem till Emy runt två någon gång. Vi firade hennes 21 år på jorden och åt mat i mängder. Jag hade jätte trevligt tills jag fick ett lite tråkigt besked och tappade lusten helt och åkte hem strax efter sju någon gång. Har umgåtts med mammsen och pappsen resten av kvällen och även tagit en kvällspromenad för att rensa huvudet lite.

Nu ska jag försöka leta efter ett leende att sätta på dessa läppar och sen förr eller senare somna till nån film/serie. Det blir en lång, lång dag imorgon. PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0