Babysitter

Sitter barnvakt ikväll åt goaste Alvin medan hans mamma och pappa är ute och firar sitt sjunde år som gifta. Kärlek. Fint.
Jag lagade i alla fall spagetti-och-köttfärsås till middag. Underskattad måltid. Radera alla tankar om äcklig köttfärsås i skolmatsalen. Den ska vara krämig och serveras med riven ost (ja, ost, även en person med ost-fobi har riven ost till den måltiden) och creme freche.
Alvin hade dragit en välling innan middagen så jag åt väl upp typ.. Allting. Satt fint. Efter det kollade vi på Bolibompa och nu visas lilla sportspegeln. Back to the 90's.
 
När lillkillen börjar bli pömsig så ska jag antagligen få mig en behövlig dos av familjen Kardashian eller dra av några avsnitt av Hart Of Dixie. Myskväll av hög kvalle. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0