It's you and me

Long time no see vänner! Sen sist så har jag hunnit med en hel del. Jag hade min fina Norska på besök från Norge hela förra veckan. Skulle kunna förklara hur bra vi kompletterar varandra, men det vore dumt att ens försöka. Hon är min lilla pärla. Jag känner mig som en överbeskyddande storasyster när vi umgås, fast det egentligen är hon som har pli på mig och inte tvärtom. Jag tog med henne och träffade mina fina vänner, hela järngänget, och festade tills tidigt på morgonen två helger i rad. I lördags så skulle Pias tåg hem till Norge gå kl 08.20. Vi vaknade upp hos Emil kl 08.00, fortfarande fulla, och kände att något inte riktigt stämde. Mycket riktigt så missade hon tåget och tog istället ett senare vid 14 tiden. SOM jag skrattade den dagen, allt var så komiskt. Svårslagen vecka på alla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0